Homestaging
Je s podivem, jak je i dnes význam tohoto slova přehlížen. Jde přitom o činnost, která často zabere v rámci prodeje pouze zlomek času, cenově vyjde (nutně ne vždy) na naprostý zlomek peněz, ale zásadně ovlivní celý prodej. A co že ten „homestaging“ tedy vlastně znamená? Asi nejvýstižněji bych jej označil za jakési odosobnění nemovitosti a její celkovou přípravu její perfektní a bezchybné prezentace. A proč tohle „všechno“?
- Klient nakupuje především očima, a tak ač jste se svým životem i osobními věcmi nadmíru spokojeni, je třeba si uvědomit, že jeho představy mohou být naprosto odlišné. Bude tam bydlet on a potřebuje si to navnímat a představit sám za sebe.
- Homestaging má zásadní vliv na cenu, kvalitu a množství poptávajících klientů, a tak i celkovou délku prodeje nemovitosti.
- Cena tedy narůstá a doba se výrazně zkrátí.
- Vaše nemovitost bude opět mezi těmi TOP, bude vyčnívat z řady a nezapadne do průměru.